Sunday 18 March 2012

Duhai hati...

 
Aku...
Yg tak pernah berharap mencintaimu...tetapi ALLAH yg telah
menundukan Hatiku untuk memberikan cinta ini padamu
Aku...
Yg tak pernah memilihmu untukku...tetapi ALLAH telah memilihkanmu untukku

Aku...
Yang tak pernah bermimpi, untuk mendampingimu.,tetapi ALLAH lah yang telah menentukan hidupku untuk mendampingimu..

Aku...
Juga tak pernah berharap menanggung Rasa ini atas cintaku padamu, ttp ALLAH tlah memberikan rasa ini dan harus ku tanggung atasmu

Itulah..aku adanya
Aku yg tak pernah kuasa mampu mengatur hatiku sendiri kerana Sang PEMILIK  yg tlah menentukannya...


'' ya TUHAN ku...Tenggelamkanlah aku di dlam kecinta'an-MU..supaya tiada suatu apapun yg mampu memalingkan aku daripada-MU..

Ya ALLAH...Karniakanlah kepada kami keAmpunan-MU,bukan Azab-MU...masuk ke dalam Syurga-MU tanpa Hisab,melihat Wajah-MU tanpa Hijab,jagalah kami dengan Karunia-MU, dari kejahatan orang2 yg Hasad,ketika duduk, berdiri,dan tertidur...peliharalah kami dari rasa dengki...dan aku mohon kan memimpin jemari kekasih ku..untuk sama melangkah ke syurga firdausi Mu...

Aamiin ya Rabbal'Alamiin ...

No comments:

Post a Comment